عید+تولد داداش علی
ستاره های ابی

ss

سلام به تمامی دوستان گلم!سال نو را به همتون تبریک میگم و امیدوارم سال فوق العاده خوبی را پیش رو داشته باشین.خب بریم سر اصل مطلب!فردا 1فروردین تولد برادر نازنینم علی حمودی هست.ومن فردا نمیتونم آپ کنم چون من و خانواده ام فردا صبح زود میخواهیم بریم اصفهان پیش مادربزرگ و بقیه اقوام!به خاطر همین من امشب که شب تولد داداش علی هست میخوام تولدش را بهش تبریک بگم.

 

 

با من باشی دوست دارم
تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته
هرجا باشی دوست دارم
روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم، تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم. تولدت مبارک

چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس… و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن !و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد… روز تو! روزی که تو آغاز شدی!
تولدت مبارک برادرم علی جان!

 

 

 

اینم کیک داداش علی خودم !ایشالله که سال های سال زنده باشی  

 

خب حالا نوبت کادو هستاینم کادوی من توش پر از آرزوی خوشبختی و سلامتیه!

اینم واسه داداشیم خریدم

خب حالا چند تا عکس از داداش علی نازنینم:

قربون قدت برم من:

فدای تیپت بشم

خب اینم آخرین عکس:

 

خب داداش علی گلم ایشالله که سال های سال زنده باشی و زیر سایه ی پدر مادرت با خوشی و سلامتی زندگی کنی نفس من

آرزوم برای تو اینه که همیشه طوری زندگی کنی که خدا دوست داشته باشه نه خودت!

 



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت19:19---3 ارديبهشت 1392
سلام نگار جونم

چرا استرس؟؟؟؟؟

مگه از طرفدارای لنگی که استرس داشته باشی

استرس کدومه؟

تیمت که بهترین تیم آسیاس

دروازبانش که دروازه بان اول لیگ و آسیاس

دفاعمون که بهترین دفاع لیگ

مربیمون که کارش خیلی درسته

مهاجم هامون که حرف ندارن

دیگه نگران چی هستی

یادم رفت بگم جباریمون هم که زیدان آسیاس

پس هیچ چیز برا سوراخ کردن الریان کم نداریم

به امید برد امشبپاسخ:نمیدونم فقط دارم میمیرم همین!ایشالله که میبریم


زهرا 33
ساعت22:26---24 فروردين 1392
قربون کروات آبییییییییییییییییییتپاسخ:خودم قربونش میشم

غـــ❤ـــزالــه عـــ❤ـشق فرهــ❤ــاد
ساعت15:51---1 فروردين 1392
تولدش مبارک باشه عسیسم


مهسا❤7
ساعت0:37---1 فروردين 1392
ایشالا سالت پر از رسیدن ب آرزوهای قشنگ عزیزدلم

مهسا❤7
ساعت0:36---1 فروردين 1392
تولدش مبارک ایشالله 120سال عمر باعزت کنه

شادی
ساعت20:12---30 اسفند 1391
تولدش مبارک.ایشالله تااخر عمر واسه استقلال مفید باشه!!!!!پاسخ:ایشالله!ممنون عزیز دلم که اومدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:,ساعت 19:7 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین